Player vs. Player 2
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以下、上記の記事のマッチング形式部分のバトルグラウンドの訳になります
Organized Modes
オープンワールドPvPに加えて、3つマッチング形式(バトルグラウンド、アリーナ、ワー・プロット)があり、それらに参加できます。
In addition to OWPvP there are three confirmed organized modes to participate in:
Battlegrounds, Arenas and Warplots.
これらのマッチングは、2つのチームに別れて様々な目標の達成を、競わせるものになります。
These modes pit two opposing teams against one another to complete various objectives.
そのチームのサイズは2対2の最小のものから、ずっと大規模な40対40の戦争形式のものまであります。
The team sizes range from 2v2 at the smallest game mode,
all the way up to a massive 40v40 war format.
あなたがどのようなPvPの嗜好を持っているかにかかわらず、気に入るものが何かあるでしょう。
Regardless of what your PvP preference is there will certainly be something for everyone.
Battlegrounds
このゲーム形式は、ワイルドスターのすべてにおいて、勝利目標が最も多様なPvP設定となります。
This game mode is the most varied PvP setting in all of Wildstar with respect to the objectives for winning.
チームのサイズは、両方10対10あるいは15対15で構成されますが、どのような種類のマップがあるかまだ不明です。
Team sizes consist of both 10v10 or 15v15 map types, but which denomination belongs to what maps is still a mystery.
プレイヤーは敵を倒す、マップの特定の目標を達成することにより、レベルアップに向けた経験値を得ることができます。
Players will be able to earn experience towards leveling up their character by killing enemies and performing map related objectives.
彼らはまたプレステージと通常の通貨の形で、各試合の終了時に報酬を得ます。
勝利チームには、どちらに対してもボーナスがあります。
They will also earn rewards at the end of each match in the form of Prestige and traditional currency,
with the winning team earning bonus amounts of each.[10]
これらの仕組みは、バトルグラウンド(PvPing)だけをプレイすることにより、レベルキャップまで到達することを可能にします。
そのうえ、PvPおよび通常のタイプの両方の通貨を得ています。
These mechanics will enable a player to progress all the way to level cap by playing Battlegrounds (PvPing) exclusively,
while simultaneously amassing both PvP and traditional types of currency.
カービンは2種類のバトルグラウントのマップ/形式を発表しています。そして3つ目の存在がうわさされています。
Carbine has announced two different battleground maps/types with a rumored third on the way.
それらは、ホールドライン、スマッシュ アンド グラブです。いかにその詳細を記述します。
They are: Hold the Line and Smash and Grab. Read below for descriptions of each game type.
Hold the Line
このゲームのタイプは2ラウンドを、攻撃側/防御側に分かれて実施します。
片方のチームは攻撃側になり、もう一方のチームは防御側です。
This game type follows a two round Attack/Defend format,
where one team is on the "Attack" side and the other is on the "Defend" side.
各チームは、攻撃と防御側の両方でプレイすることになります。
Each team will have a chance to play on both the attacking and defending side.
攻撃側は、防御側から可能な限り迅速に様々なポイントをキャプチャする必要があり、
特定の順序で、次のポイントに進み、最終的にラウンドを獲得します。
The Attackers must capture various points as quickly as possible from the Defenders,
in a specific order, to advance to the next point and eventually win the round.
すべてのポイントをより早くキャプチャしたチームが、勝者になります。
Whichever team is able to capture every point the fastest will be the victor.
Smash and Grab
キャプチャーザフラッグをベースにした10対10のゲームの形式です。
2つのチームは、戦場マップの両端に出現します。
In this 10v10 game type based on Capture the Flag,
two opposing teams will spawn on opposite ends of the battleground map.
マップの中央にあるランダムな地点に、ムーディマスクと呼ばれるアイテムが現れます。
At a random point in the center of the map an item called a Moodie Mask will appear.
このゲームの目標は、あなたの基地に、5つのマスクを拾って戻すことでキャプチャーし得点することです。
The goal of this game type is to successfully pick up and return 5 Masks to your respective home base,
in order to "capture" it and score a point.
マスクがベースでキャプチャされしだい、追加のマスクがマップ中央に発生します。
ただし、異なるランダムな地点になります。
Soon after a mask is captured at a base an additional mask will spawn in middle of the map,
at yet another random location.
しかしながら、伝統的なキャプチャーザフラッグと違い、一つの変更点があります。
キャプチャーされたマスクは、敵チームによって盗まれて、敵基地へ運ばれる危険性があるのです。
However, unlike traditional Capture the Flag or its One Flag variant,
the now captured mask is able to be stolen by the enemy team and taken to the opposing base—
(盗まれると)味方は点を失い、敵チームに加点されます。
negating the scored point and giving it to the new owner.
また、同時に存在するマスクの数は3枚に制限されています。
The number of masks that can be in play simultaneously is limited to 3
1枚は中立で、2枚がキャプチャー状態です。
—one neutral and two captured—
よって連続で敵から複数ポイント奪うことはできません。2点から1点へはできますが、0点にはできないのです。
so it isn't possible to take away multiple points from your enemy in a row; a score of 2 can become 1 but not 0, and so on.
この複数のマスクがあるシステムと敵のマスクを盗めることは、複雑さ、深さ、困難さそして戦略を加え、このゲームを楽しくしています。
This multi-Mask mechanic and the ability to steal enemy masks adds an additional level of complexity,
depth, difficulty and strategy to a very familiar game type.
チームはマップ上の3つのマスクをどの時点でどう確保するかの計画を考える必要があります。
Teams must consider that all three masks on a map at any given time are ripe for the taking and plan accordingly.
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